Kart

Krokstrand

Nu setts Krokstrand kulturarv i nytt ljus

Tack till alla sponsorer!

Folkets hus-föreningen i Krokstrand vill rikta ett stort tack till kommunen och alla lokala företagare och verksamheter som generöst har stöttat den nya familjevandringen genom stenhuggarsamhället. Tack vare många goda ideella krafter och tack vare er, har vi nu en illustrerad karta som besökare själva kan ta ur facket vid informationsskyltarna utanför Folkets hus. Så tillgängliggör vi vår intressanta historia.

TACK: Strömstads kommun, Ekomuseum Gränsland, Krokstrands Konstbetong, Johanssons Entreprenad AB, Krokstrands Gräv, Pontus Sjöströms Murtjänst, Krokens Gård, Dalens Diverse, Träverkstan Linje 3 Energi, Valence Consulting, Husebo Gård, Husebo Moskin AB, Krokstrands Bigårdar, Degrafik, Digital Marin, Björneröds Ridcenter, Krokstrands Idrottssällskap, Naturkooperativet Vildkotten.

-- s k r i b e n t KARIN ASKBERGER070 3677902 www.askberger.se